sobota, 7 lipca 2012

Zapisy:)

Okej zaczynamy zapisywanie ...


Nie wiem dokładnie co możemy zrobić dla chłopaków ale myślę że wszystko się wyjaśni pod tym postem dlatego proszę was o pisanie komentarzy i nowych pomysłów... Na pewno coś z nich wybierzemy... Opublikowałam tutaj kilka propozycji od czytelników bloga które na pewno też będą przydatne :) 


Kto może się pojawić i w którym mieście ??


Miasto:                                   Województwo:



Warszawa
 Kraków
 Łódź
 Wrocław
 Poznań;
 Gdańsk
 Szczecin
 Bydgoszcz
 Lublin
 Katowice
 Białystok
 Kielce 
 Rzeszów
 Olsztyn
Mazowieckie
Małopolskie
Łódzkie
Dolnośląskie
Wielkopolskie
Pomorskie
Zachodniopomorskie
Kujawsko-pomorskie
Lubelskie
Śląskie
Podlaskie
Świętokrzyskie
Podkarpackie
Warminsko-mazurskie



Napiszcie kiedy wam pasuję i w którym mieście. (Jeśli zapomniałam jakiegoś miasta, lub jeśli chcecie dodać jakieś miasto piszcie w komentarzach).
Byłabym wdzięczna gdybyście rozsławiali tego bloga aby wszystkie POLISH DIRECTIONERS dowiedzieli się o tym :)  
Komentujcie lub piszcie na e-mail onedirection11223@wp.pl


Kolejny pomysł:
Myślałam, żeby zmontować coś w stylu karaoke. Chętne fanki/ chętni fani, mogą przysyłać zdjęcia siebie, trzymających kartki ze słowami
do którejś z piosenek (oczywiście One direction :-)). Tylko ktoś musiałby podjąć się montażu. 
 
Inna sprawa - Zmienić tekst jednej z piosenek 1D, na taki skierowany do nich od nas i nagrać jak ktos to śpiewa. Też potrzebni chętni. Można tak też zrobić z mixem kilku piosenek. Tu jest przykład takiej akcji innych dziewczyn. 
http://www.youtube.com/watch?v=6qdxlMSS-sQ
Ja mam już nawet jeden pomysł. :-)  OLA



~Jess


28 komentarzy:

  1. Ja moge zająć się montażem "karaoke" ale potrzebne są zdjęcia z słowami do wybranej piosenki . I ja zapisuje sie na KATOWICE, a data jest mi obojętna.. Możemy się spotkać np. w Silesi :) @TheCookieee pisz na tt .

    OdpowiedzUsuń
  2. i moge sie zając składaniem piosenki dla One Direction , bo lubie układać słowa .. :) i lubie i ucze się śpiewać więc jak coś to pisz :) będę czekać @thecookieee

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Ja twój blog na twitterze rozgłaszam twój blog: @mika1756
    Oraz na stronce na facebooku: http://www.facebook.com/pages/Pieprzy%C4%87-system-bo-One-Direction/193215197462560 Ja mogę do Lublina przyjechać, bo mieszkam nie daleko, a czas jest mi obojętny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogła bym zmontować filmik tylko kwestia zdjęć ;)
    Jak coś pisz na tt ;) @xbabeczkowaax

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł to każde miasto może się czymś zająć a potem je złączymy czy jakoś tak Ja mogę się pojawić w Krakowie tak gdzieś w sierpniu to zabiorę przyjaciółki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Okej :) ja mogę w Katowicach... Więc Kto może też niech pisze ... Weźcie ze sobą przyjaciół aby było nas dużo bo im więcej tym lepiej. Jak będzie dość sporo to możemy zrobić jakąś lepszą akcję... Wydaje mi się ,że lepiej będzie na Muchowcu (Lotnisku) Najlepiej około 17.00 ( tam jest dość dużo miejsca),albo gdzieś w centrum Katowic ... lub gdzieś w parku na Giszowcu :)
      Jak wolicie...
      A co do innych miast to napiszcie jakieś i spróbuję was jakoś zorganizować :)

      ~Jess

      Usuń
  7. ŚLĄSK KATOWICE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle że ja nie za bardzo wiem gdzie to wszystko jest . @TheCookieee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dla cb nie problem to może na necie poszukaj trasy lub coś na to lotnisko bo wydaje mi się że tam jest najodpowiedniejsze miejsce...
      Dużo miejsca. Ludzie są ale myślę że nie będziemy przeszkadzać :)

      ~Jess

      Usuń
  9. Haha ja może coś nagram z koleżankami karaoke i wyśle na waszą pocztę ale nie obiecuję . Jakby co DIRECTIONERKI PISZCIE -> zielonajulia5@interia.pl
    Co do tego kiedy będe mogła być tam w jakimś mieście to ja jade w sierpniu do Warszawy więc może tam . A jak nigdzie nie pojade to może w moim wojewódzctwie w Gdańsku . Ale nie ma kto mnie zawieść .

    Bardzo fajne pomysły , coraz bardziej mi się podobają :) Możemy też coś nagrać dla Liam'a , który ma urodziny 29 sieprnia czy jakoś tak o ile dobrze pamiętam . xD Noi dla Niall'a 13 września . A tak wgl. jak było planowane przyjazd 1D do polski ? W 2013 roku miało być ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak poza tym to miało być dzisiaj to w Gdańsku z pomysłu Natalii Goss . Ktoś był ? I jak to wypaliło ? Wiecie może ?

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia jak to wyszło ...
      Możesz wysłać to karaoke a będzie do tego jakiś film czy mam zdjęcia dodać ??
      Na urodziny chłopakom postaram się coś zrobić. Ale nie wiem jak to wyjdzie bo Paula wszystko olała i musze sama prowadzić Bloga...

      Usuń
    3. Natalia organizowała w warszawie! NIc z tego nie wyszło bo mało kto się pojawił :(

      Usuń
  10. Szczecin ! ! !.

    OdpowiedzUsuń
  11. Katowice, Data obojętna :D
    Dobry jest pomysł z tym karaoke,możemy zrobić tak,że piosenka w tle a zdjęcia mogą jakieś lecieć i możemy to im wysłać na urodziny :D
    Trochę głupi pomysł,ale tylko to mi wpadło do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo a ktoś może w Krakowie się pojawić ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym mogła w Krakowie ale tylko przez ten miesiąc ;)

      Usuń
    2. To może tak pod koniec tak po 20 żeby moja kol mogła ze mną pojechać i jeszcze może ktoś żeby nas nie było tylko 3 ????

      Usuń
    3. No oki , to może 23 ? Tylko znasz kogoś jeszcze żeby mógł przyjść ? Bo ja jestem tu teraz na wakacjach i nie znam stąd żadnej directionerki . :P A tak wg. to gdzie byśmy się spotkały ? :)

      Usuń
    4. A mogłabyś 24 co ??? bo 23 niezbyt dam rady nie wiem pozbieram koleżanki i może ktoś jeszcze da rade zapytam a mogłybyśmy się spotkać koło wawelu pod smokiem a dalej jakoś by wyszło
      napisz do mnie na tt @NULKA1D

      Usuń
  13. Piszcie kiedy wam pasuję :) P.S możecie podać swój wiek?? nie musicie jak nie chcecie :)

    ~Jess

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie ciekawie byłoby zrobić flash mob na jakimś placu, rynku, czy coś ( mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi? jak nie to na yt sobie wpisz ;P). Fani z innych krajów robili coś takiego. Mi się cholernie widzi ten pomysł, bo szczerze mówiąc, nie słyszałam jeszcze, żeby w Polsce było kiedyś to robione.
    P.S. Jeśli ktoś już podał ten pomysł, to przepraszam, przyznaję, że nie czytałam wcześniejszych komentarzy. Mam nadzieję, że się spodoba;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jakieś grupowe tańce tak ?? W sumie okej ale jak z krokami??
      A teraz serio kto może do Katowic bo chcę podać datę a są tylko 3 osoby...
      Please rozgłaszajcie to żeby było nas dużo...
      Dzięki

      ~Jess

      Usuń
  15. Hej, tu Ola, autorka pomysłów. ;-) Niesety pierwszy chyba odpada, bo właśnie dziadek Louisa zatweetował z czymś takim Francji. No niestety - za późno. Można ewentualnie skleić oba pomysły do kupy. :-D Jeszcze myślałamo rodzaju programu - elementy flash mobów, wywiady z Directioners i wszystko od nas dla 1D. Jak Wam się podoba, piszcie na eat-carrots@o2.pl o ewentualnych pomysłach i konkretach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chętnie przyjechała do Tarnowa a jak się nie da to może do Krakowa...

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie Włocławek czy coś.
    Do Bydgoszczy mam spoory kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  18. ostrowiec dodaj bardzo cie prosze

    OdpowiedzUsuń