poniedziałek, 9 lipca 2012

Nowy Pomysł...

Wybaczcie Lecz jest nas za mało poza tym trzeba to gdzieś zgłosić ponieważ nie wolno organizować zgromadzeń bez pozwolenia miasta...  na takie akcję może kiedyś ... jak blog się rozwinie...


Pomysł :)


Od eat-carrot dostałam pomysł aby każda z nas nagrała jakiś wers piosenki 1D i potem ją skleimy w całość :) Spróbujemy.. 
Napiszcie kto może to nagrać i wysłać na onedirection11223@wp.pl 
Jeśli będzie nas dość sporo to zrobimy a jeśli nie to po prostu będą dłuższe kwestie :)
Tego jeszcze nie było więc warto spróbować ...  ja na pewno też nagram :)
Wyślemy go na przykład Liam'owi na urodziny 29 sierpnia lub Niall'owi 13 września :) 
Lub na jakąś inną okazję :)  
(Jeśli macie co do akcji pytania to piszcie na twittera :

@LilLove1DPOLISH   lub po prostu w komentarzach :)

Co wy na to ?? 

~Jess

13 komentarzy:

  1. To jak robimy tą akcję czy próbujemy w Katowicach i innych Miastach ?? Ale musi nas być minimum 40 lub 50 :)

    ~Jess

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego możemy napisać kartki z Tekstem np. do WMYB i wyślijcie na onedirection11223@wp.pl
    Piosenka pójdzie i będą się pojawiać nasze zdjęcia z kartką na której są jakieś fragmenty piosenki :)
    Co wy na to ??

    ~Jess

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę nagrać wers. Jak Wam się spodoba to się z tym pobawicie co Wy na to? Mój tt: @zaymalg

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej to jeśli możecie nagrać i zrobić zdjęcia wyślijcie na onedirection11223@wp.pl
    Ale zanim to zrobicie to napiszcie kto może to zrobić to wtedy przydzielę wam wersy :)
    P.S będę wdzięczna jeśli będziecie reklamować bloga :)

    ~Jess

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mogę nagrać wers. Jaka piosenka i jaki wers ? @TheCookieee

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nas będzie więcej to ustalimy ...
    A wy pacie jakąś propozycje ? Nie musi być piosenka chłopaków ...
    Mi się podoba: Soulmate Natasha Bedingfield
    Nie wiem jak wam ?
    Napiszcie swoje propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje , że chyba najlepiej było by właśnie od 1D . ; )

      Usuń
  7. Świetny pomysł! :)
    Nie mogę na twitterze, anie na fejsie pisać, bo nie mogę na nie wchodzić- rodzice nie chcą żebym miała przez te str. kłopoty, jak to teraz duzo osób ma ;) Ale mi tam to nie przeszkadza ;3
    Co do akcji- świetny pomysł<33!
    Tylko trzeba się zmówić, i jaką piosenkę i kto jaki wers :)
    Mam lepszy pomysł na jakąś okazję :3
    23lipca!!! ---> Przecież to okrągłe 2 lata od powstania 1D i fajnie by było pokazać chłopakom, że Polska o tym bardzo dobrze pamięta i później fajnie by było gdybyś np. ty się nagrał z prośbą żeby przyjechali do polski ;))

    Ale wiem, możemy się nie wyrobić w tym czasie ;c Ale i tak musimy to zrobić ;D

    Jakby co to ja teraz nie odpiszę, jeśli Ty odpiszesz, bo będę w Londynie ;3 Mam nadzieję, że spotkam tam chłopaków!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja apeluje o dobrą jakość zdjęć i nagrań :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Okej to piszcie kto chce to do jutra postaram się przygotować wersy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł. zgadzam się z Magda, 4everDirectioner jakoś się wyrobimy :D zareklamuje twój blog na swoim może ktoś się jeszcze zgłosi ^^

    jak coś mój twitter: @Dominica1D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń