środa, 4 lipca 2012

WAŻNA AKCJA !! :)

Uwaga Sony Music zgodzili się pomóc nam ściągnąć 1D do Polski. To dla nas wielka szansa więc Jeżeli macie jakieś pomysły na NIESAMOWITĄ i zauważalną akcję napiszcie na e-mail: onedirection11223@wp.pl 
Mam nadzieję że pomoc ze strony Sony Music zainspiruje was do nowych pomysłów :) 
Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie :)


Kilka tweet autorstwa:

@Klaudynkap123


MA KTOŚ JAKIŚ ORYGINALNY POMYSŁ, KTÓRY MOGŁYBY ZREALIZOWAĆ POLISH DIRECTIONERS I TYM SAMYM ZWRÓCIĆ NA SIEBIE UWAGĘ CHŁOPCÓW?

Dostałyśmy NIESAMOWITĄ szansę,a mianowicie jak pewnie większość z Was już wie,Sony Music zgodzili się POMÓC W REALIZACJI NAJLEPSZEGO POMYSŁU

Czy Wy wiecie co to oznacza?!MUSIMY SIĘ POSTARAĆ!To nie ma być żaden filmik, lashmob ale potrzeba nam jakiegoś ŚWIEŻEGO pomysłu!

BŁAGAMY,UDOSTĘPNIAJCIE TO NA WASZYCH STRONACH O 1D,NA TWITTERZE,WSZĘDZIE! TO JEST NAPRAWDĘ OGROMNA SZANSA DLA POLSKI I POLISH DIRECTIONERS!

Directioners do dzieła ! 

~Jess

9 komentarzy:

  1. To genialny pomysł ! Directioners jeśli macie jakieś pomysły piszcie na onedirection11223@wp.pl lub na moje gg:24997341 . Mam nadzieję że razem coś zdziałamy ! Możecie też do mnie pisać na TT @Klaudynkap123. <33333333

    OdpowiedzUsuń
  2. pozwól, że sobie to skopiuje i wstawię na swój blog oki

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zaczyna się ta wiadomość rozchodzić po twitterze może coś z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle , że to bardzo dobry pomysł . :) Jeżeli będzie się coś działo to piszcie -> zielonajulia5@interia.pl !
    Będziecie w Gdańsku na tej całej akcji ? xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pomysł okey... napiszę na pewno :) W Gdańsku i Warszawie nas nie będzie ponieważ mamy za daleko...
      Przepraszam że tak późno odpisuję ale nie miałam jak wejść na komputer, a na telefonie nie mogłam opublikować komentarza Poprosiłam Paulę żeby ci odpisała ale jak widać olała to...

      ~Jess

      Usuń
    2. Ja to mam daleko bo mieszkam na śląsku -.-

      Usuń
  5. szukam pewnego bloga na blogspot o 1D. pamiętam, że na głównej stronie była obok napisu one direction taka buźka *-*. proszę was o pomoc w odnalezieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie mam pojęcia o jaki blog chodzi .. :(

      Usuń