wtorek, 3 lipca 2012

Akcja #2 Rozpoznawanie Directionerek...

Tu macie kolejną akcję pod tytułem "Rozpoznawanie Directionerek"Pomysł <Twitter>
Według mnie pomysł fajny... :) Jak macie twittera i podoba wam się pomysł to dajcie Sign na <Stronie> wtedy się na to zapiszecie :) 


Piszę aby wam przypomnieć o pewnej akcji! Więc w wakacje aby Directioners mogły siebie rozpoznac na rękach czy gdziekolwiek nosimy czerwone lub niebieskie wstążki to taki nasz znak rozpoznawczy, dzięki temu każda będzie wiedzieć że rozmawia z Directioners i możemy siebie nawzajem poznawać. Według mnie jest to świetny pomysł aby siebie rozpoznać i porozmawiać o chłopakach ;) Więc mamy już wakacje jutro wszyscy do skelpów po wstążki i szukamy siebie Directioners! Te wakacje należą do nas! Pozdrawiam ;)


~Jess

11 komentarzy:

  1. świetny pomysł. Mam pytanie a może być zamiast wstążki branzoletka czerwona lub niebieska???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) możesz mieć nawet gumkę do włosów :)

      ~Jess

      Usuń
  2. No, fajna jest ta akcja! Już od zakończenia roku noszę bransoletkę! Ja po prostu mam rzemyk w kolorze chabrowym, oplątany wokół ręki i zawiązany w kokardkę (troszkę dziwnie to brzmi, ale fajnie wygląda ;] ). Ale przyznam, że nie zawsze mi się chce wiązać kokardkę, to tylko oplątuję sb go wokół nadgarstka. : )
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to też przejdzie :)
      Chociaż czasem jak ktoś ma bransoletkę w tym kolorze to może być przypadek :)

      Takie pytanie: Spotkał ktoś już się poprzez tą akcję ?? :)

      ~Jess

      Usuń
    2. Moja znajoma spotkała drugą dziewczynę z czerwoną wstążką. : )

      Usuń
  3. To spoko :) Napewno będe nosiła codziennie ! Obrócz ręki przeyczepie sobie do plecaka , torebki i wgl . :) Ej a wy wgl. jedziecie na to w Gdańsku akcje ? xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Superr. U mnie w szkole jest tylko jedna Directioners, ale się nawet nie przyjaźnimy ;( Mam tylko internetowe Directioners! My twitter: JulkaOfficial and my blog: little-talks.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł!
    http://zzycianiallahorana.blogspot.com/
    wpadajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na pewno skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poprostu kocham 1d więc noszę wstaszke na rece . Mam pytanie do vcb jess na której ręce powinno sie nosić wstaszke.

    Julia directioners

    OdpowiedzUsuń