czwartek, 5 lipca 2012

Wasze Pomysły :)

Hej wam :) Jak się macie ?? 
Dostałam od was maile w którym były pomysły takie jak:


Carola napisała:


Żebyśmy wybrały/li jeden dzień na spotkanie w kilku miastach i aby wszystkie Directioners zrobiłyby marsz pod hasłem " 1D Family " lub coś w tym stylu...
Każda z nas miała by coś takiego, co łączy się z chłopakami.. ja np. koszulka w paski itd . miałybyśmy ich plakaty, puszczały muzykę . 
i nawet mogły wykonać listę podpisów , którą byśmy potem wysłały :)

Piszcie czy pomysł wam się podoba :) 

@nougatly napisała:

Można sparodiować (o ile się bardziej da) chłopaków za czasów X-factora. Bootcampy, pamiętne schody, występy, domy jurorów (coś takiego jak "Get out of my kitchen") itp., czysta poezja wprost. Problem byłby ze zgraniem się i spotkaniem i ze znalezieniem takich wielkich schodów. o.O Ale co to tam dla polskich directionerek.. :) Zawsze można podzielić się na województwa i podzieleniem się robotą.

Komentujcie i wysyłajcie pomysły na onedirection11223@wp.pl  Jak będą dobre opublikujemy :)


P.S Jeśli możecie zareklamujcie bloga aby wszystkie Directioners dowiedziały się o akcji :) 
Co myślicie ??
 Komentujcie :)

~Jess

13 komentarzy:

  1. Genialne pomysły *_*
    Popieram i jeden i drugi :D
    Oba pomysły są warte do zrealizowania ich :*
    <33333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśni :) Pomysły są świetne ale wątpię aby udało się wszystkie zrealizować ponieważ oprócz tych jest mnóstwo innych...
      Sama już nie wiem ...

      ~Jess

      Usuń
  2. JA myśle , że dobry pomysł ale tak ciągle spotykać się to bez sensu . To już tego 7.07.2012 lepiej by było podzielić to na miasta . Nie lepiej tak ? Niech 07.07 directionerki spotkają się np. w Krakowie , Gdańsku , Warszawie itp . A nie tylko w Gdańsku !
    Ale to tylko tak mówie :)
    Czekam na dalsze pomysły Directionerek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak według mnie to też jest dobry pomysł ... Ja mam niedaleko Katowice więc mogłabym tam, ale czy jest ktoś jeszcze z tego rejonu ?? :)

      ~Jess

      Usuń
  3. Cześć ! To świetny pomysł . Ja też mam niedaleko katowice.. :) Chciałabym Ci pomóc przy tym filmiku grając któregoś z chłopców.. Można też zrobić filmik.. taki ukazujący całą drogę chłopców do kariery .. Od " Hello im Harry Styles im 16 years old " ( czasy xf ) przez video diary do koncertów itp .. :) Jeśli mogę pomóc piszcie na twittera @TheCookieee Jak coś jestem z Zabrza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł :) W Katowicach możemy się zebrać i to zrobić :) Ale muszę wiedzieć ile nas jest i kiedy to będzie. Bo mnie nie ma od 26.07 do jakoś 12.08 czy coś...
      Jak możesz to popytaj kogoś czy przyjedzie :) P.S jak możecie to piszcie wszystkim o tych Katowicach :)

      ~Jess

      Usuń
    2. Sądzę, że takie rzeczy nie wychodzą. Ostatnio mieliśmy z taką akcją około 1000 wejść, mniej więcej 40 osób się zobowiązało do przyjścia na bank w ankietach i na privie, a było nas z 10, może 12. Mimo wszystko życzę wam powodzenia. Być może będziecie mieć więcej szczęścia :)

      Usuń
  4. pomysły są całkiem fajne... tylko że np. ja nie mogłabym w nich uczestniczyć bo ja do katowic, gdańska, albo krakowa mam strasznie daleko... także moje 2 koleżanki też są fankami 1D i też by chciały wspomóż (razem ze mą) ale rodzice by nas napewno nie podwieźli, żadnej okazji jak narazie nie ma, a autobusami to nie ma mowy...(rodzice) więc no.. znacie naszą sytuację. mogę się założyć że nie tylko my tak mamy...
    ___________________________________________________________

    co nad tymi pomysłami to może dziadka Tomlinsona zapytać ? :D heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapytaniu dziadka to ok tylko ja z angielskiego jestem zielona ...
      Nie martw się tym że masz daleko, takie akcje mamy zamiar zorganizować w każdym dużym mieście...
      Myślę że jakieś organizatorki się znajdą ...
      Jeszcze nie wszystko stracone :)

      ~Jess

      Usuń
  5. To może już napiszmy tą listę miast w których miałoby się to odbyć i kiedy co ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się drugi pomysł 0.o żaden kraj jeszcze na to nie wpadł będziemy oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń