środa, 11 lipca 2012

Do Dzieła !

Hej napiszcie w komentarzach kto chce wziąć udział w Akcji o nagrania wersu z piosenki + do tego zdjęcia z tymi wersami :) chyba że nie chcecie :) 
Napiszcie abym mogła przydzielić wam kwestie :D 


P.S Pomysł 

@TheCookieee

Pomysł niezły ja na pewno też będę brała udział :)

Okej ja was będzie dużo do jutra to zaczynamy :)
P.S Jeśli chcecie to wyślijcie wasze zdjęcia typu:  ONE DIRECTION COME TO POLISH 
Lub puste, komputerowo coś napiszę :)  Już od teraz :) na e-mail onedirection11223@wp.pl
Sony Music nam pomaga to musimy z tej pomocy skorzystać ! :)
Lepszy był by Flash Mob lecz jest nas za mało ale z filmikiem może się udać...
Directioners do dzieła :))


~Jess


13 komentarzy:

  1. Ja wyślę Ci zdjęcie :) @TheCookieee

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce wziąć udział w tej akcji z wersami piosenek!
    jak coś to pisz na moją pocztę : binia2000@interia.pl
    albo mój Twitter : SabinaOfPoland

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie:
    Czy mogła bym wysłać samo moje zdjęcie, a ty byś coś dopisała, komputerowo, czy jakoś tam?
    Bo mam swoje ładne zdjęcie i zrobienie nowego zajęło by mi dużo czasu;/
    @mika1756

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłabym udział z wielką chęcią tylko, że mam do niczego mikrofon :( spróbuje coś wymyślić i pogadam z miejscowymi Directioners :)

    @Dominica1D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym. Mogłabym się dowiedzieć do kiedy można wysyłać zdjęcia?
    PS-Głos też mam dosyć dobry, więc jak uda mi się naprawić mikrofon to też mogę ;)
    Jak coś to to mój twitter: @CamillaOffical ... i adres e-mail: alimak2525@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze muszę wiedzieć ile nas jest aby przydzielić kwestie lecz z tym trudno ...

      Usuń
  6. A mam pytanie czy mg napisać list do nich po angielsku taki zachęcający do odwiedzenia Naszego Pięknego Kraju ? w sumie to nawet wiersz mg napisać o tym, ok ?

    @Na_Karrola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że możesz ... Ale z tego co wiem to wiele osób już pisało i nic to nie dało ... Ale spróbować nie zaszkodzi :D

      ~Jess

      Usuń
    2. Tsaa pisało .. No w sumie, bo ja piszę raczej teksty piosenek, takie do rapowania, dla kolegów i wgl w tym stylu ale po ang rapować nie próbowałam ;p więc mz to być miła odmiana, na pewno spróbuję ^^

      Usuń
  7. Jak się obudzę to zrobie kilka zdjęć :) @TheCookieee

    OdpowiedzUsuń