piątek, 13 lipca 2012

Początki :D

Pojawiły się 4 zdjęcia jedno z tekstem  Cause I would never let you go 
Wysyłajcie kolejne Zostały wam jeszcze kwestie: 
What you mean to me   _____________________    Co znaczysz dla mnie 

I know I let you down ______________________     Ja wiem, zostawię cie w spokoju 

Cause you keep me from falling apart ___________    Bo ty utrzymujesz mnie z daleka 

All my life, I'll be with you forever  _____________ Całe moje Życie, będę z tobą zawsze

(You're) The only one I let inside ____________________  Jesteś jedynym którego    

 You're all I've got, you're all I want   ____________ Jesteś wszystkim co mam,                                                                                              _                                                    Wszystkim czego potrzebuję  


You're all I need __________________  Jesteś wszystkim czego potrzebuję 


All my life (my life), I'll be with you forever _______Całe moje życie, będę z tobą

Directioners do dzieła ściągnijmy chłopaków do POLSKI ! :D 

Jeśli nie chcecie to nie musicie pokazywać twarzy 
:D 
#PolishDirectioners 



~Jess

17 komentarzy:

  1. All my life, I'll be with you forever - ja zaklepuje ten :D naj jutro dogadam się z przyjaciółką ^_^

    Można podać na zdjęciu twittera??

    @Dominica1D

    OdpowiedzUsuń
  2. You're all I've got, you're all I want - ja zaklepuję ten. Jutro wyślę zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. You're all I need - ja zaklepuje ten.Jutro lub nawet dziś wyślę zdjątko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie mogę też miec twittera na zdjęciu?

    @domka203

    OdpowiedzUsuń
  5. What you mean to me ja biorę to jutro wyślę zdjęcie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja też dam twittera jak mogę :DDD
    a Trzeba mieć napis POLSKA ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę , że dużo osób daje twittera , ja właśnie wysłałam to zdjęcie ' cause i would never let you go ' , i mam prośbę , mogłabyś gdzieś na dole mojego zdjęcia napisać ? :) @GabiLovee1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne zaraz to zrobię :D

      Usuń
    2. dzięki ;D - miało być tu a napisało mi się jeszcze tam pod spodem xd

      Usuń
  8. hej. sorka, że o tym piszę ale jestem nieogarnięta, kiedy się zbieramy w naszych miastach by coś nagrać czy coś? bo coś o tym ucichło. byłabym wdzięczna za odpowiedź ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ejj ami tez mogłabyś gdzieś napisał na zdjęciu mój twitter z napisem What you mean to me i ja mam napis POLAND mój tt to @__Horanowa__

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na mojego bloga :)
    Znajduje się tam opowiadanie o 1D :D
    www.iandonedirectionziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń