wtorek, 7 maja 2013

NOWA AKCJA !

Hej , wiem że mnie długo nie było, a nawet bardzo długo przepraszam was strasznie ale wzięłam się za siebie i wszystko nadrobię obiecuję ;)
A więc jest akcja, w wakacje każdy z fanów jakiegoś z wymienionych niżej zespołów i wykonawców nosi wstążki o kolorach:

Directioners - czerwona - one direction
Beliebers - fioletowa - Justin bieber
Mixer - różowa - Little Mix
Selenators- niebieskie - selena gomez
Lovatics- zielone - demi lovato
Swiftie- białe - taylor swift
Rihannanavy - ciemny zielony - rihanna
TVDfamily - Czarne - The Vampire Diaries
Sheeranator - pomarańczowe - ed sheeran
Brats - Szara - cher Lloyd
Smilers - kremowy - Miley Cyrus
Roomies - brązowe - room 94
Rushers - granatowe - big time rush btr
Barbz - Ciemny róż - nicki minaj
Arianators- turkusowy
Prisoners - żółty - The Wanted
Skoczykoholik - neonowa zieleń
Janoskianators - złoty
Angels - srebrny Cody Simpson

Mahonies - łososiowy - Austin Mahone
Animals - miętowy kesha
Lanatic - ciemny bordowy -lana del rey



Dzięki temu możemy się spotkać :) Chociaż nie jestem co do tego pewna bo ja bym chyba nie podeszła do dziewczyny lub chłopaka która/który nosi czerwoną kokardkę i zagadała. Ale może wy jesteście odważniejsi xD
Pozdrawiam
~Jess 

8 komentarzy:

  1. fajny pomysł, ale jakoś nie do końca mnie przekonuje ;]
    Zapraszam na : http://motylki-z-brzucha-hazzy.blogspot.com Poleć znajomym
    Lena przyjechała do Londynu w konkretnym celu, chce połączyć swoją przyszłość z pasją-aktorstwem. Wypadek staje jej na drodze, ale czy może całkowicie skreślić jej plany? A może wręcz przeciwnie? Może poznane w szpitalu osoby odmienią całe jej życie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ale jakoś to do mnie nie przemawia. Nudne...
      Weronkaaa

      Usuń
  2. Mi się na serio bardzo podoba... Gdyż, iż, ponieważ naprawdę dużo od nikogo nie wymaga a zajebisty pomysł no a ja mam zamiar się trzymać tej akcji. Zachęcam wszystkich ;) Może się spotkamy. Tylko mam dylemat bo u mnie w gre wchodzi czerwona i fioletowa ;p
    Weronkaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. http://yoloremebmerthat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z góry bardzo przepraszam za spamowanie, ale poszukuję czytelników swojego opowiadania o 1D, w inny sposób jak reklama prawdopodobnie ich nie pozyskam :) Możesz to zignorować, mam jednak nadzieję, że znajdziesz chwilę czasu, który poświęcisz na moją historię.

    http://onedirectionofsouls.blogspot.com/

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zakładam różową i czerwoną a wy?

    OdpowiedzUsuń